Edukacja - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Edukacja

ISSN:

0239-6858

eISSN:

2449-8998

Dyscypliny:

  • pedagogika (Dziedzina nauk społecznych)
  • filozofia (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
  • nauki o komunikacji społecznej i mediach (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki prawne (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki socjologiczne (Dziedzina nauk społecznych)
  • psychologia (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki teologiczne (Dziedzina nauk teologicznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 12 C
2017 12 C
2016 12 B
2015 12 B
2014 10 C
2013 10 C
2012 10 C
2011 10 C
2010 9 B

Model czasopisma:

Open Access

Impact Factor:

brak danych

Filtry

wszystkich: 4

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2018
  • Produktywność dydaktyczna publicznych uniwersytetów w latach 2010–2015
    Publikacja

    - Edukacja - Rok 2018

    Celem podjętych badań było określenie zmian w produktywności publicznych uniwersytetów w zakresie działalności dydaktycznej. W badaniu wykorzystano nieradialny indeks Malmquista SBM zorientowany na wyniki. W analizach uwzględniono 18 uczelni będących pod nadzorem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. W latach 2010–2015 przeciętna wartość indeksu Malmquista wynosiła 0,90, co wskazuje na pogorszenie produktywności uniwersytetów....

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2017
  • Wykorzystanie sieciowego modelu DEA do pomiaru efektywności wydziałów Politechniki Warszawskiej
    Publikacja

    - Edukacja - Rok 2017

    W artykule podjęto temat efektywności publicznych szkół wyższych oraz zaprezentowano wstępne wyniki badania w zakresie efektywności dla 18 wydziałów Politechniki Warszawskiej przeprowadzonego w roku akademickim 2014/2015. W analizie za rezultaty przyjęto: liczbę absolwentów (działalność dydaktyczna), liczbę punktów za publikacje („teoretyczna” działalność naukowa) oraz liczbę projektów realizowanych przez wydziały („praktyczna”...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2014
Rok 2013

wyświetlono 1286 razy