HIGHER EDUCATION - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

HIGHER EDUCATION

ISSN:

0018-1560

eISSN:

1573-174X

Dyscypliny:

  • etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • nauki o kulturze i religii (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • architektura i urbanistyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki prawne (Dziedzina nauk społecznych)
  • pedagogika (Dziedzina nauk społecznych)
  • stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 35 A
2017 35 A
2016 35 A
2015 30 A
2014 30 A
2013 35 A
2012 30 A
2011 30 A
2010 27 A

Model czasopisma:

Hybrydowy - czasopismo transformacyjne

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 10.7
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 10.7
2022 8.6
2021 7.2
2020 6.3
2019 5.3
2018 4.5
2017 3.8
2016 3.5
2015 3.1
2014 3.1
2013 2.7
2012 2.7
2011 2.3

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 1

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2023
  • Determinants of the incidence of non-academic staff in European and US HEIs
    Publikacja

    - HIGHER EDUCATION - Rok 2023

    In this article, we contribute to the scant literature covering quantitative studies on the determinants of the non-academic staff incidence in higher education institutions by analysing how the proportion of non-academic staff is related to key features such as size, prestige, year of foundation and financial structure of universities. We apply nonlinear regression analysis to compare HEIs across Europe and the USA, taking into...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 727 razy