HOUSTON JOURNAL OF MATHEMATICS - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

HOUSTON JOURNAL OF MATHEMATICS

ISSN:

0362-1588

Dyscypliny:

  • matematyka (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 20 A
2017 20 A
2016 15 A
2015 15 A
2014 20 A
2013 15 A
2012 20 A
2011 20 A
2010 20 A

Model czasopisma:

Tradycyjne

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 0.8
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 0.8
2022 0
2021 1.1
2020 0.8
2019 0.8
2018 0.6
2017 0.6
2016 0.7
2015 0.9
2014 1
2013 1
2012 1.3
2011 1.1

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 2

  • Kategoria
  • Rok

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2013
  • On trees with double domination number equal to 2-domination number plus one

    A vertex of a graph is said to dominate itself and all of its neighbors. A subset D subseteq V(G) is a 2-dominating set of G if every vertex of V(G)D is dominated by at least two vertices of D, while it is a double dominating set of G if every vertex of G is dominated by at least two vertices of D. The 2-domination (double domination, respectively) number of a graph G is the minimum cardinality of a 2-dominating (double dominating,...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

Rok 2011
  • Hat problem on odd cycles

    The topic is the hat problem in which each of n players is randomly fitted with a blue or red hat. Then everybody can try to guess simultaneously his own hat color by looking at the hat colors of the other players. The team wins if at least one player guesses his hat color correctly, and no one guesses his hat color wrong; otherwise the team loses. The aim is to maximize the probability of a win. In this version every player can...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 381 razy