Organization and Management
ISSN:
eISSN:
Strona www:
Wydawca:
Dyscypliny:
- ekonomia i finanse (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 140 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 14 | B |
2017 | 14 | B |
2016 | 14 | B |
2015 | 14 | B |
2014 | 8 | B |
2013 | 8 | B |
2012 | 8 | B |
2011 | 8 | B |
2010 | 9 | B |
Model czasopisma:
Impact Factor:
Polityka wydawnicza:
- Licencja
- COPYRIGHT
- Informacja o polityce wydawniczej
- brak danych
- Informacja o warunkach samoarchiwizacji
- Brak
- Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
- Nie
- Informacje o polityce dot. danych badawczych
- brak danych
- Embargo w miesiącach
- brak embargo
- Informacje dodatkowe
- Dostęp Gratis Open Access (Bronze Open Access).
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 10
Katalog Czasopism
Rok 2015
-
Nowoczesny menedżeryzm sądowy
PublikacjaCelem artykułu jest ocena rozwiązań przyjętych w wymiarze sprawiedliwości dotyczących zarządzania nim przez profesjonalne podmioty. Artykuł odpowiada na pytania, na ile formalne kompetencje menedżerów sądowych pokrywają się z kompetencjami merytorycznymi i praktycznymi. I wreszcie, na ile menedżerowie są świadomi wyzwań stojących przed współczesnym wymiarem sprawiedliwości w Polsce. Brak wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania...
Rok 2013
Rok 2011
-
Cel przedsiębiorstwa a jego działania podejmowanie w warunkach kryzysu gospodarczego
PublikacjaArtykuł porusza niezwykle istotny element zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem, jakim jest cel jego działania. W oparciu o analizę literatury dotyczącej wzrostu małych i średnich przedsiębiorstw, zaproponowano model zestawu czynników, wpływających na obieranie celów wzrostowych przez MSP. Dzięki badaniom prowadzonym w ramach Pomor-skiego Obserwatorium Gospodarczemu na próbie 2132 firm przeanalizowano zmiany celów firm...
Rok 2010
-
Etnocentryzm jako bariera kulturowa w filiach korporacji transnarodowych - wyniki badań
PublikacjaCelem artykułu jest prezentacja koncepcji barier kulturowych w zarządzaniu filiami zagranicznymi korporacji transnarodowych oraz wyników badań autorki w tym zakresie z uwypukleniem zjawiska etnocentryzmu w interakcjach międzykulturowych.
Rok 2009
-
Public relations jako funkcja zarządzania - zarządzanie komunikacją i budowanie reputacji organizacji
PublikacjaArtykuł pokazuje ważną rolę działań public relations w każdym przedsiębiorstwie/organizacji, sytuując te działania w sferze zarządzania. Zysk nie jest już postrzegany jako główny cel funkcjonowania firmy, lecz jej usytuowanie w systemie społecznym i rola, jaką w tym systemie pełni. Artykuł pokazuje strategiczną funkcję działań PR, jako prac związanych nie tyle z kreowaniem wizerunku, lecz z zarządzaniem komunikacją, działań...
Rok 2008
-
Zarządzanie międzynarodowe a modele zarządzania : amerykański, azjatycki, europejski, globalny
PublikacjaCelem pracy jest przedstawienie głównych charakterystyk modeli zarządzania przedsiębiorstw amerykańskich, azjatyckich i europejskich. Podjęto także próbę zdefiniowania modelu globalnego zarządzania.Rozważania oparto na czterech zasadniczych częściach. W pierwszej przedstawiono znaczenie różnic kulturowych dla prowadzania działalności w skali międzynarodowej. Druga część opisuje pod-stawowe wyznaczniki zarządzania w firmach amerykańskich,...
Rok 2007
-
Różnorodność jako wartość kultury organizacyjnej na przykładzie pięciu największych korporacji transnarodowych świata
PublikacjaW artykule podjęto próbę zobrazowania istoty różnic kultur narodowych dla prowadzenia biznesu międzynarodowego. W części drugiej przedstawiona została ewolucyjna teoria korporacji transnaro-dowych w powiązaniu z modelami zarządzania międzykulturowego. Wysunięto tezę, że jedynie w modelu współpracy kulturowej szczególny nacisk kładzie się na kwestie różnorodności. Jedynie ten model pozwala korporacjom skutecznie działać w warunkach...
Rok 2006
-
Klastry wysokotechnologiczne na Mazowszu - wyniki badań
PublikacjaArtykuł zawiera główne wnioski z badań doktorskich koncentrujących się na występującej sieci powiązań w trójkącie: przedsiębiorstwa wysokiej technologii- nauka- regionalne i lokalne władze publiczne na Mazowszu. W wyniku przeprowadzonych badań w obrębie Obszaru Metropolitarnego Warszawy udało się zidentyfikować quasi-klastry: optyczny i informatyczny wraz ze wskazaniem braków w ich funkcjonowaniu i opisem przewidywanych kierunków...
-
Kultura korporacji transnarodowych oparta o społeczną odpowiedzialność
PublikacjaW artykule przedstawiono charakterystykę korporacji transnarodowych, omówiono istotę kultury organizacyjnej jako ogniwa spajającego działalność korporacji oraz znaczenie społecznej odpowiedzialności jako systemu wartości kultury organizacyjnej korporacji transnarodowych. Artykuł obejmuje również analizę form regulacji działalności korporacji transnarodowych.
Rok 2003
-
Praktyki zarządzania wdrażaniem nowych produktów
PublikacjaW artykule zidentyfikowano praktyki wdrażania nowych produktów stosowane przez krajowych producentów dóbr trwałego użytkowania (DTU), które wiążą się z wysokimi wynikami w tym zakresie. Praktyki te określono na podstawie analizy danych pierwotnych zebranych za pomocą ankiety pocztowej, którą przeprowadzono wśród krajowych producentów DTU zatrudniających powyżej stu pracowników.
wyświetlono 2231 razy