SAE Technical Papers - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

SAE Technical Papers

ISSN:

0148-7191

Dyscypliny:

  • automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria materiałowa (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • biologia medyczna (Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu)
  • rolnictwo i ogrodnictwo (Dziedzina nauk rolniczych)
  • nauki o bezpieczeństwie (Dziedzina nauk społecznych)
  • biotechnologia (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)

Model czasopisma:

Tradycyjne

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 1
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 1
2022 1.2
2020 0
2019 0
2018 0
2017 0
2016 0

Impact Factor:

brak danych

Filtry

wszystkich: 1

  • Kategoria
  • Rok

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2022
  • Numerical Study of the Impinging Jets Formed by an Injector with Different Nozzle Diameters
    Publikacja

    - SAE Technical Papers - Rok 2022

    The collision of two or more liquid jets may provide considerable atomisation and efficient mixing of injected substances at the same time. This phenomenon is used, among others, in rocket engines, where the fuel and oxidiser are introduced separately and almost immediately mixed through self-impingement. Depending on the injection and operating conditions, diverse configurations of impinging jets are used, such as doublets,...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 544 razy