ISSN:
1233-6688
Strona www:
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dyscypliny:
- pedagogika (Dziedzina nauk społecznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 13 | C |
2017 | 13 | C |
2016 | 13 | B |
2015 | 13 | B |
2014 | 10 | C |
2013 | 10 | C |
2012 | 10 | C |
2011 | 10 | C |
2010 | 9 | B |
Model czasopisma:
Open Access
Impact Factor:
brak danych
Polityka wydawnicza:
Licencja:
CC BY 4.0
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
- Informacja o polityce wydawniczej
- https://pressto.amu.edu.pl/index.php/se otwiera się w nowej karcie
- Informacja o warunkach samoarchiwizacji
- Zawarta w licencji
- Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
- Tak - bez ograniczeń
- Informacje o polityce dot. danych badawczych
- brak danych
- Embargo w miesiącach
- brak embargo
- Informacje dodatkowe
- Przy udostępnianiu / rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 3
Katalog Czasopism
Rok 2021
-
Poznańska Akademia Przestrzeni jako przykład studenckiego projektu edukacji przestrzennej
Publikacja
Rok 2018
-
Grupowe oddziaływania penitencjarne na przykładzie programu dla skazanych młodocianych „Efekt motyla”
Publikacja -
School psychologist’s interventions to promote successful school re-entry of chronically ill children aiming at altering peers’ attitudes towards them
PublikacjaThe aim of this article is to outline school psychologist’s interventions, which might be useful while supporting a chronically, somatically ill child in their re-entry to school, aiming at broadening their peers’ knowledge about the chronic disease and positively changing their attitudes towards the ill child. In the first part, the importance of peer relationships in childhood and adolescence, the relation of their quality...
wyświetlono 791 razy