Transportation Research Procedia - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Transportation Research Procedia

ISSN:

2352-1465

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2024
2023 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2023
2022 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022)
2021 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022)
2020 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022)
2019 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022)
2018 15 Czasopisma spoza listy ministerialnej indeksowane w SCOPUS/Web of Science
2017 15 Czasopisma spoza listy ministerialnej indeksowane w SCOPUS/Web of Science
2016 0 zagraniczne czasopisma naukowe
2015 0 zagraniczne czasopisma naukowe
2014 0 zagraniczne czasopisma naukowe
2013 0 zagraniczne czasopisma naukowe
2012 0 zagraniczne czasopisma naukowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 3.2
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 3.2
2022 3.2

Impact Factor:

brak danych

Filtry

wszystkich: 18

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2019
  • Optimization of using recuperative braking energy on a double-track railway line
    Publikacja

    - Transportation Research Procedia - Rok 2019

    In the introduction, possible ways of reusing energy from recuperation are presented. Next, the paper investigates the possibility of using regenerative braking in the range allowed by the detailed timetable by adopting the method of transferring the recovered electric energy directly to the catenary and immediate use of this energy by another train at the same power section. In the main part of the work, it is shown, that the...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2018
Rok 2017
Rok 2016
Rok 2014

wyświetlono 1494 razy