Mariusz Jaczewski - Profil naukowy - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Działalność badawczo-rozwojowa

Najistotniejsze projekty:

2022 - 2023      Wpływ zmiennych warunków obciążenia na charakterystyki zmęczeniowe kompozytów cementowo-bitumicznych wykonanych w technologii recyklingu na zimno, nr umowy: 2022/06/X/ST8/01275, MINIATURA 6 (kierownik projektu)

2021 - 2022      Ekologiczne asfalty, Projekt badawczo-rozwojowy finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu operacyjnego Inteligentny Rozwój, Nr umowy: POIR.01.01.01-00-0071/20-00, (zastępca kierownika zadania, w trakcie)

2020 - 2022      Innovative and Effective Approaches to the Prevention and Intervention of Industrial Fires, akronim IndFIRES, nr umowy 2020-1-TR01-KA202-092962, Erasmus+, Konsorcjum: Gdansk University of Technology, Karabuk University, Unicam, FireAid, AFAD, Safranbolu Municipality, Slovenian Fire Protection Association, KARDEMIR A.S.,  (kierownik projektu z ramienia Politechniki Gdańskiej),

2018-2021        Bezpieczna, proekologiczna poroelastyczna nawierzchnia drogowa (SEPOR), Grant finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach przedsięwzięcia TechMatStrateg, Konsorcjum Politechniki Gdańskiej, Politechniki Białostockiej oraz Grupy Budowlanej MTM S.A. (wykonawca badań),

2019-2020        Optymalizacja konstrukcji asfaltowej nawierzchni drogi dzięki zastosowaniu asfaltów modyfikowanych, Projekt badawczy finansowany przez konsorcjum firm: Grupa Lotos S.A., Orlen S.A., Budimex S.A. (wykonawca prac badawczych)

2015-2017        Asfalty drogowe i modyfikowane w polskich warunkach, Grant finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad w ramach przedsięwzięcia RID 1-B, konsorcjum z Instytutem Badawczym Dróg i Mostów oraz Politechniką Warszawską (koordynator prac badawczych)

2015-2017        Wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu, Grant finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad w ramach przedsięwzięcia RID 1-A, , konsorcjum z Instytutem Badawczym Dróg i Mostów Politechniką Wrocławską, Politechniką Warszawską oraz Politechniką Świętokrzyską.

2014                Wpływ tekstury i równości nawierzchni drogowych na straty energetyczne w oponach i zawieszeniach pojazdów samochodowych, PBS1/A6/2012, NCBiR (wykonawca badań)

2014                Badania i analizy dotyczące zastosowania asfaltów modyfikowanych SBS oraz dodatkiem gumy do mieszanek mineralno-asfaltowych, na zlecenie Lotos Asfalt

2011-2014        Badania wpływu zastosowania betonu asfaltowego o wysokim module sztywności (AC WMS) w konstrukcjach nawierzchni na spękania niskotemperaturowe i na zmniejszenie powstawania deformacji trwałych. Grant badawczy zlecony przez GDDKiA, Gdańsk.

2011-2014        Modelowanie teoretyczne wpływu szczeponości międzywarstwowej na zachowanie się nawierzchni asfaltowych. Grant badawczy zlecony przez GDDKiA, , Gdańsk. Wdrożenie w postaci krajowej instrukcji.

2009-2012        Weryfikacja i aktualizacja polskiego Katalogu typowych Konstrukcji Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych, Grant badawczy zlecony przez GDDKiA, Gdańsk. Wdrożenie wyników w postaci Zarządzenia Generalnego Dyrektora

wyświetlono 3837 razy