Paweł Ziemiański - Publikacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Filtry

wszystkich: 52

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2008
  • Wpływ władzy na podejmowanie decyzji i postrzeganie
    Publikacja

    - Rok 2008

    Artykuł przedstawia, w jaki sposób posiadanie władzy wpływa na podejmowanie decyzji oraz postrzeganie rzeczywistości społecznej. Zaprezentowane są w nim odmienne podejścia teoretyczne, które wskazują zarówno na pozytywne, jak i negatywne efekty posiadania władzy. Należą do nich: silniejsza stereotypizacja, silniejsza tendencja do podejmowania działań bez względu na potencjalne skutki, ale także bardziej abstrakcyjne myslenie i...

Rok 2007
  • Nieświadome decyzje konsumentów
    Publikacja

    - Rok 2007

    Artykuł pokazuje niektóre aspekty znaczenia procesów nieświadomych dla dokonywania decyzji przez konsumentów. Ukazane jest w nim podejście, według którego konsument nie jest jednostką w pełni racjonalną, a raczej wykazuje się tendencją do racjonalizowania swoich wyborów po fakcie.

wyświetlono 2965 razy