Abstrakt
Żegluga śródlądowa w Polsce stanowi niewykorzystany potencjał. Możliwości przewozowe jakie posiadają rzeki są olbrzymie. Kluczowy problem stanowią parametry eksploatacyjne poszczególnych odcinków, które w znacznym stopniu ograniczają żeglowność szlaku. W związku z powyższym istotnego znaczenia nabiera wyznaczanie parametrów eksploatacyjnych śródlądowych dróg wodnych. W artykule dokonano charakterystyki śródlądowych dróg w Polsce. W artykule przedstawiono analizę metod analitycznych określania szerokości pasa ruchu jednostki śródlądowej na odcinku prostoliniowym i zakolu.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Sympozjum Krajowe : Hydrotechnika XVIII'2016 strony 49 - 62
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Jerzyło P.: ANALIZA PORÓWNAWCZA METOD WYZNACZANIA SZEROKOŚCI PASA RUCHU STATKU ŚRÓDLĄDOWEGO// Sympozjum Krajowe : Hydrotechnika XVIII'2016/ ed. prof. dr hab. inż. Elżbieta Nachlik Katowice: ŚRNOT FSNT w Katowicach, 2016, s.49-62
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 140 razy