Abstract
Żegluga śródlądowa w Polsce stanowi niewykorzystany potencjał. Możliwości przewozowe jakie posiadają rzeki są olbrzymie. Kluczowy problem stanowią parametry eksploatacyjne poszczególnych odcinków, które w znacznym stopniu ograniczają żeglowność szlaku. W związku z powyższym istotnego znaczenia nabiera wyznaczanie parametrów eksploatacyjnych śródlądowych dróg wodnych. W artykule dokonano charakterystyki śródlądowych dróg w Polsce. W artykule przedstawiono analizę metod analitycznych określania szerokości pasa ruchu jednostki śródlądowej na odcinku prostoliniowym i zakolu.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Sympozjum Krajowe : Hydrotechnika XVIII'2016 strony 49 - 62
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Jerzyło P.: ANALIZA PORÓWNAWCZA METOD WYZNACZANIA SZEROKOŚCI PASA RUCHU STATKU ŚRÓDLĄDOWEGO// Sympozjum Krajowe : Hydrotechnika XVIII'2016/ ed. prof. dr hab. inż. Elżbieta Nachlik Katowice: ŚRNOT FSNT w Katowicach, 2016, s.49-62
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 140 times