Analysis and generation of emotionally-charged animated gesticulation - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Analysis and generation of emotionally-charged animated gesticulation

Abstrakt

Przygotowano animacje komputerowe, przedstawiające gestykulację nacechowaną emocjonalnie. Wykorzystano metodę animacji z klatkami kluczowymi. Zaproponowano zestaw parametrów opisujących ruch, które sprawdzono pod kątem przydatności w klasyfikacji treści emocjonalnych w animacji. Wykorzystano metody analizy zbiorów przybliżonych. Przedstawiono możliwość wykorzystania wyników w generowaniu animacji o pożądanych cechach emocjonalnych. Przedstawiono wnioski.

Cytowania

  • 4

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 4

    Scopus

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 21 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Copyright (Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2005)

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
materiały konferencyjne indeksowane w Web of Science
Tytuł wydania:
Rough Sets, Fuzzy Sets, Data Mining, and Granular Computing strony 333 - 341
Język:
angielski
Rok wydania:
2005
Opis bibliograficzny:
Szczuko P., Kostek B..: Analysis and generation of emotionally-charged animated gesticulation, W: Rough Sets, Fuzzy Sets, Data Mining, and Granular Computing, 2005, ,.
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1007/11548706_35
Bibliografia: test
  1. Bazan, J.G., Szczuka, M.S., Wróblewski, J.: A new version of rough set exploration system. In: Alpigini, J.J, Peters, J.F., Skowron, A., Zhong, N. (eds.): RSCTC'2002. Lecture Notes in Artificial Intelligence, Vol. 2475. Springer-Verlag, Malvern (2002) 397-404 otwiera się w nowej karcie
  2. Blair, P.: Cartoon Animation. Walter Foster Publishing, Laguna Hills (1995)
  3. Bruderlin, A., Williams, L.: Motion signal processing. Computer Graphics 29 (1995) 97-104 otwiera się w nowej karcie
  4. Fang, A.C., Pollard, N.S.: Efficient Synthesis of Physically Valid Human Motion. ACM Transactions on Graphics, Vol. 22. ACM (2003) 417-426 otwiera się w nowej karcie
  5. Kostek, B.: Soft Computing in Acoustics, Applications of Neural Networks, Fuzzy Logic and Rough Sets to Musical Acoustics, Physica Verlag, Heidelberg, NY (1999). otwiera się w nowej karcie
  6. Park, J., Kang, Y., Kim, S., Cho, H.: Expressive Character Animation with Energy Constraints. Proc. Edu+Compugraphics '97. Vilamoura, Portugal (1997) 260-268
  7. Popović, J., Seitz, S.M., Erdmann, M.: Motion Sketching for Control of Rigid-Body Simulations. ACM Transactions on Graphics, Vol. 22. ACM (2003) 1034-1054 otwiera się w nowej karcie
  8. Terra, S.C.L., Metoyer, R.A.: Performance Timing for Keyframe Animation. Proc. Eurographics/SIGGRAPH Symposium on Computer Animation (2004) 253-258 otwiera się w nowej karcie
  9. Thomas F., Johnston O.: Disney Animation -The Illusion of Life. Abbeville Press, New York (1981)
  10. Whitepaper: Dynamic Motion Synthesis. NaturalMotion Ltd., Oxford (2004) otwiera się w nowej karcie
  11. Williams, R.: The Animator's Survival Kit: A Manual of Methods, Principles, and Formulas for Classical, Computer, Games, Stop Motion, and Internet Animators. Faber & Faber (2002)
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 76 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi