Abstrakt
The paper presents basic aspects of improvement activities for the quality of tourism industry service through its specific determinants of quality. The authors suggested an the application of design-thinking concept in the development of the service itself and an attempt to undertake improvement activities.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zarządzanie i Finanse
nr 13,
strony 133 - 145,
ISSN: 2084-5189 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G., Studzińska M.: Application of design-thinking models to improve the quality of tourism services// Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. -Vol. 13., nr. 2 (2015), s.133-145
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 185 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
A framework of open government data (OGD) e-service quality dimensions with future research agenda
- C. H. Alexopoulos,
- S. Saxena,
- N. Rizun
- + 1 autorów
2023