Abstrakt
Określono podstawowe rodzaje informacji rynkowych niezbędnych na etapie wstępnego rozpoznania koncepcji nowego produktu. Są nimi: wielość rynku i jego dynamika, faza rozwojowa rynku, forma rynku i intensywność konkurencji, wstępna reakcja nabywców na koncepcję nowego produktu oraz dane historyczne dotyczące produktów podobnych. Następnie wskazano metody badawcze służące pozyskiwaniu tych informacji.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Badania marketingowe : metody, nowe technologie, obszary aplikacji strony 329 - 335
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Badania marketingowe stosowane we wstępnym rozpoznaniu koncepcji nowych produktów// Badania marketingowe : metody, nowe technologie, obszary aplikacji/ ed. red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008, s.329-335
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 114 razy