Abstrakt
Celem pracy jest określenie, w jakim stopniu krajowe przedsiębiorstwa średnio-wysokiej i wysokiej techniki stosują różne sposoby zbierania informacji rynkowych przy wdrażaniu nowych produktów, oraz jak te sposoby wiążą się z osiąganiem sukcesu nowego produktu.
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 26 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15584/nsawg.2016.1.34
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy
nr 45,
wydanie 1,
strony 334 - 343,
ISSN: 1898-5084 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów// Nierówności Społeczne A Wzrost Gospodarczy. -Vol. 45., iss. 1 (2016), s.334-343
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15584/nsawg.2016.1.34
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 145 razy