Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów

Abstract

Celem pracy jest określenie, w jakim stopniu krajowe przedsiębiorstwa średnio-wysokiej i wysokiej techniki stosują różne sposoby zbierania informacji rynkowych przy wdrażaniu nowych produktów, oraz jak te sposoby wiążą się z osiąganiem sukcesu nowego produktu.

Citations

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy no. 45, edition 1, pages 334 - 343,
ISSN: 1898-5084
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów// Nierówności Społeczne A Wzrost Gospodarczy. -Vol. 45., iss. 1 (2016), s.334-343
DOI:
Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15584/nsawg.2016.1.34
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 121 times

Recommended for you

Meta Tags