Abstrakt
silnikiem IPM zrealizowanego w Katedrze Trakcji Elektrycznej. Przedstawiono model silnika synchronicznego w osiach d-q, model obwodu sterowania i aproksymację trakcyjnych oporów ruchu w programie PSpice. Porównano zarejestrowane przebiegi charakterystycznych wielkości dla układu rzeczywistego i modelu układu napędowego przy sterowaniu w trybie regulacji momentu. Określono, w jakim stopniu badania symulacyjne trakcyjnego układu napędowego z silnikiem synchronicznym mogą zastąpić eksperyment.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Kamonciak A.: Badania symulacyjne i eksperymentalne trakcyjnego układu napędowego z silnikiem IPM.// . -., (2004), s.0-0
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 88 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Modelowanie i symulacja napędów elektrycznych kolejowych pojazdów trakcyjnych z silnikami indukcyjnymi
- S. Judek,
- K. Karwowski,
- L. Lipiński
- + 1 autorów
2011