CHALK & TALK OR SWIPE & SKYPE? - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

CHALK & TALK OR SWIPE & SKYPE?

Abstrakt

Technology in classroom is a matter of heated discussions in the field of education development, especially when multidisciplinary education goes along with language skills. Engineers’ education requires theoretical and practical knowledge. Moreover, dedicated computer skills become crucial for both young graduates and experienced educators on the labor market. Teaching online with or without using different Learning Management Systems (LMS) became an integrated part of teaching and grading systems at most of the universities. Unfortunately, the overuse of technology happens to result in lower learning efficiency instead of bringing development. In this article examples of overuse or misuse of technology in the classroom were discussed and some case study improvements were presented, based on case studies investigated by the representatives of Gdansk University of Technology and Online Language Center.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 132 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY-NC-ND otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej strony 17 - 20,
ISSN: 1425-5766
Język:
angielski
Rok wydania:
2019
Opis bibliograficzny:
Kozłowska E., Howard R.: CHALK & TALK OR SWIPE & SKYPE?// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej -,iss. 68 (2019), s.17-20
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.32016/1.68.03
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 246 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi