Abstrakt
Technology in classroom is a matter of heated discussions in the field of education development, especially when multidisciplinary education goes along with language skills. Engineers’ education requires theoretical and practical knowledge. Moreover, dedicated computer skills become crucial for both young graduates and experienced educators on the labor market. Teaching online with or without using different Learning Management Systems (LMS) became an integrated part of teaching and grading systems at most of the universities. Unfortunately, the overuse of technology happens to result in lower learning efficiency instead of bringing development. In this article examples of overuse or misuse of technology in the classroom were discussed and some case study improvements were presented, based on case studies investigated by the representatives of Gdansk University of Technology and Online Language Center.
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
strony 17 - 20,
ISSN: 1425-5766 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2019
- Opis bibliograficzny:
- Kozłowska E., Howard R.: CHALK & TALK OR SWIPE & SKYPE?// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej -,iss. 68 (2019), s.17-20
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.32016/1.68.03
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 242 razy