CHALK & TALK OR SWIPE & SKYPE? - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

CHALK & TALK OR SWIPE & SKYPE?

Abstrakt

Technology in classroom is a matter of heated discussions in the field of education development, especially when multidisciplinary education goes along with language skills. Engineers’ education requires theoretical and practical knowledge. Moreover, dedicated computer skills become crucial for both young graduates and experienced educators on the labor market. Teaching online with or without using different Learning Management Systems (LMS) became an integrated part of teaching and grading systems at most of the universities. Unfortunately, the overuse of technology happens to result in lower learning efficiency instead of bringing development. In this article examples of overuse or misuse of technology in the classroom were discussed and some case study improvements were presented, based on case studies investigated by the representatives of Gdansk University of Technology and Online Language Center.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 92 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY-NC-ND otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej strony 17 - 20,
ISSN: 1425-5766
Język:
angielski
Rok wydania:
2019
Opis bibliograficzny:
Kozłowska E., Howard R.: CHALK & TALK OR SWIPE & SKYPE?// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej -,iss. 68 (2019), s.17-20
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.32016/1.68.03
Bibliografia: test
  1. Kozłowska E.: Projektowanie urządzeń medycznych z wykorzystaniem informatycznych narzędzi współpracy inżynierów i lekarzy, Praca dyplomowa Magisterska, Politechnika Gdańska, Wydział Mechaniczny, 2017.
  2. Higgins S., Falzon C., Hall I., Moseley D., Smith F., Smith H., Wall K.: Embedding ICT In The Literacy And Numeracy Strategies, Centre for Learning and Teaching, School of Education, Communication and Language Sciences, University of Newcastle upon Tyne, Final Report, April 2005 otwiera się w nowej karcie
  3. Steve Higgins S., Beauchamp G., Miller D.: Reviewing the literature on interactive whiteboards, Learning, Media and Technology, Vol. 32, No. 3, September 2007, s. 213-225 otwiera się w nowej karcie
  4. Howard R., Greene S.: How To Make Study A Habit - The Teachers' Guide, Online Language Center, Rio de Janeiro, Brazil 2017.
  5. Rapp A., Hopfgartner F., Hamari J., Linehan C., Cena F.: Strengthening gamification studies: Current trends and future opportunities of gamification research. International Journal of Human-Computer Studies. 10.1016/j.ijhcs, 2018.11.007. 6. Kozłowska E.: Laserowa modyfikacja treści i nanonieporozumienia drukowane w 3D, Zagadnienia Aktualne Poruszane przez Młodych Naukowców, Nr 14, Kraków 2019, s. 162-165. otwiera się w nowej karcie
  6. SkyEng English School, https://en.skyeng.ru/, 21.05.2019. otwiera się w nowej karcie
  7. McAlpine K. J.: Proof It's Possible to Enhance or Suppress Memories, Boston University, 2019, http://www.bu.edu/today/2019/proof-its-possible-to- enhance-or-suppress-memories/, 28.05.2019.
  8. Sharples M.: To Improve Education -Focus on Pedagogy Not Technology, OEB Insights, 2019, https://oeb.global/oeb-insights/to-improve-education- focus-on-pedagogy-not-technology/, 10.05.2019. otwiera się w nowej karcie
  9. Kozłowska E.: Wykorzystanie narzędzi współpracy online w środowisku akademickim, Zagadnienia Aktualne Poruszane przez Młodych Naukowców, Nr 13, Kraków 2018, s. 162-164.
  10. Pawlik J., Horowska D., Wawoczna E.: Doskonalenie biegłości w posługiwaniu się językiem angielskim specjalistycznym w środowisku e-learningowym, e- Technologie w Kształceniu Inżynierów, Kraków 2016.
  11. Piwowarska E., Maleńczyk I., Godziemba-Maliszewski M., Sobieraj R., Paluch D.: Wykorzystanie platform e- learningowych w nauczaniu akademickim: doświadczenia OKNO PW, IV Konferencja e- Technologie w Kształceniu Inżynierów, Gdańsk 2017.
  12. Teleworkers Training for CAD Systems' Users, http://www.pg.gda.pl/~telecad/index.html, 29.04.2019. otwiera się w nowej karcie
  13. Kłosowski P., Grabowska A.: Obsługa programu AutoCAD 2000 i 2002 w ćwiczeniach, http://blanka.moodle.pl/file.php/1/index.html, 29.04.2019. 15. Autoryzowany Akademicki Partner Autodesk Politechniki Gdańskiej, https://pg.edu.pl/aap/, 30.04.2019. otwiera się w nowej karcie
  14. Grabowska A., Kozłowska E.: Fusion 360 in Millionlights -preparation, SP4CE Moodle Platform, http://sp4ce.moodle.pl/course/view.php?id=126&lang=e n, 01.06.2019. otwiera się w nowej karcie
  15. Romrell D., Kidder L., Wood E.: The SAMR Model as a Framework for Evaluating mLearning. Journal of Asynchronous Learning Network. 18. 10.24059/olj, v18i2.435, 2014. otwiera się w nowej karcie
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 182 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi