Abstrakt
W referacie przedstawiono metodę optymalnego wyznaczania wartości nominalnych na podstawie pomierzonych nierówności toru. Idea proponowanej metody polega na zaprojektowaniu nowego układu geometrycznego wpisanego w istniejący układ stycznych, tzn. bez zmiany kąta zwrotu trasy. Wyznaczone wartości nominalne są wielkościami optymalnymi, tj. takimi dla których odchyłki będą najmniejsze, z jednoczesnym zachowaniem wymagań normowych.W opracowaniu autor przedstawił podstawy teoretyczne proponowanego rozwiązania, moduł aplikacji wspomagające oraz przykład zastosowania.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- TRANSCOMP 2006 : 10th International Conference ''Computer Systems Aided Science, Industry and Transport'' = X Międzynarodowa Konferencja ''Komputerowe Systemy Wspomagania Nauki, Przemysłu i Transportu'', Zakopane, Poland, 4-7 December 2006. Vol. 1 strony 359 - 366
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Kędra Z.: Determining nominal values basing on the measured rail irregularities// TRANSCOMP 2006 : 10th International Conference ''Computer Systems Aided Science, Industry and Transport'' = X Międzynarodowa Konferencja ''Komputerowe Systemy Wspomagania Nauki, Przemysłu i Transportu'', Zakopane, Poland, 4-7 December 2006. Vol. 1/ ed. ed. Z. Łukasik, Z. Strzyżakowski Radom: Inst. Sustainable Technol. - NRI, 2006, s.359-366
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 67 razy