Abstrakt
Dziecko jest niedoświadczonym, ale wymagającym odbiorcą. Doświadczenia percepcyjne, które zdobywa poruszając się w przestrzeni miast i obiektów wpływają na jego rozwój i współtworzą system wartości. Trudny w odbiorze przekaz kierowany do osób doosłych, dla dziecka bywa nieczytelny. Należy podejmować działania edukacyjne mające na celu wspomaganie doświadczeń percepcyjnych poprzez uprzystępnienie przekazywanej treści.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Kurkowska A.: Dziecko w przestrzeni. Wspomaganie doświadczeń percepcyjnych// Literatura i inne sztuki w przestrzeni edukacyjnej dziecka/ : , 2022, s.251-262
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 67 razy