E-learning jako narzędzie wspierające kształcenie osób 50+. Rozważania w oparciu o projekt MAYDAY - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

E-learning jako narzędzie wspierające kształcenie osób 50+. Rozważania w oparciu o projekt MAYDAY

Abstrakt

Rozdział przedstawia zalety i wady szkoleń e-learningowych ze szczególnym uwzględnieniem uczestników w wieku 50+, analizę szkolenia przeprowadzonego w ramach projektu MAYDAY oraz wytyczne i rekomendacje do tworzenia kursów e-learnignowych dla osób powyżej 50-go roku życia.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Zastosowanie technologii informatycznych w zarządzaniu wiedzą strony 155 - 161
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Zięba M.: E-learning jako narzędzie wspierające kształcenie osób 50+. Rozważania w oparciu o projekt MAYDAY// Zastosowanie technologii informatycznych w zarządzaniu wiedzą/ ed. eds. Cezary Orłowski, Zdzisław Kowalczuk, Edward Szczerbicki. Gdańsk: Pomorskie Wydawnictwo Naukowo-Techniczne PWNT, 2009, s.155-161
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 82 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi