e-Technologie w Kształceniu Inżynierów – otwarte pytania o MOOC w zdalnej edukacji - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

e-Technologie w Kształceniu Inżynierów – otwarte pytania o MOOC w zdalnej edukacji

Abstrakt

Jeżeli chcemy dobrze i skutecznie uczyć, nie obędzie się bez głębokich zmian zarówno na poziomie myślenia o dydaktyce akademickiej, jak i o metodach jej rozwoju. 30 kwietnia 2015 r. odbyła się na Politechnice Gdańskiej druga edycja Konferencji „e Technologie w Kształceniu Inżynierów”. Wśród ponad 120 uczestników Konferencji mieliśmy przyjemność gościć między innymi przedstawicieli ponad dwudziestu uczelni z Polski i z zagranicy (Holandii, USA i Ukrainy) oraz Fundacji Młodej Nauki. Z wystąpień oraz dyskusji kuluarowych wynika jasno, że na wielu uczelniach, również zagranicznych, poszukuje się rozwiązań zmieniających tradycyjny sposób kształcenia akademickiego i metody promowania najskuteczniejszych form kształcenia wspartego technologią. Chodzi tu zarówno o wprowadzanie rozwiązań technologicznych, jak i działań związanych z przygotowaniem pracowników do prowadzenia zajęć ze studentami oraz zapewnianiem wsparcia metodycznego oraz technicznego.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej strony 90 - 94,
ISSN:
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Dąbrowicz-Tlałka A.: e-Technologie w Kształceniu Inżynierów – otwarte pytania o MOOC w zdalnej edukacji// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., nr. 1(9) (2015), s.90-94
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 77 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi