Abstrakt
Opracowanie zawiera wyniki badań i symylacji MES na temat stref zakotwień wewnętrznych kabli sprężenia podłużnego oraz wskazuje na przyczyny przemieszczenia biernych bloków kotwiących wewnętrznych kabli sprężenia podłużnego przęsła 7-8 mostu MS-6 zlokalizowanego w drogi krajowej S-7 na odcinku Miłomłyn – Olsztynek.
Autorzy (6)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Inne
- Typ:
- ekspertyza
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 133 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Historic bridge modelling using laser scanning, ground penetrating radar and finite element methods in the context of structural dynamics
- I. Lubowiecka,
- J. Armesto,
- P. Arias
- + 1 autorów
2009