Abstrakt
Jedną z form aktywnego spędzania wolnego czasu jest turystyka sportowa. Najważniejszą grupą turystów w tym wypadku są kibice sportowi, a przedmiotem ich konsumpcji są wydarzenia sportowe, np. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. W takim rozumieniu wydarzenie sportowe stanowi produkt turystyczny, którego wykreowanie jest niesłychanie trudnym zadaniem, co wynika przede wszystkim z faktu, iż jest w nie zaangażowane wiele niezależnych podmiotów.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
strony 66 - 73,
ISSN: 1689-7374 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E., Waśkowski Z.: EURO 2012 - kreowanie produktu turystyki sportowej// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. Nr 153 (2010), s.66-73
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 139 razy