Handel targowy jako faux pas - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Handel targowy jako faux pas

Abstrakt

Współcześnie występujący handel targowy w przestrzeni publicznej posiada dwoisty charakter, polegający na niejednoznacznej odpowiedzi na pytanie czy powinno się ingerować współczesną architekturę w organizację targowisk czy jarmarków. Może tego rodzaju wydarzenia stanowią pewnego rodzaju nostalgię za tą pierwotną żywiołową formą handlu, której już się nie odnajdzie w galeriach handlowych, hipermarketach, gdzie rzesze ludzi pracują nad ich sukcesem? Patrząc na powyżej przytoczone przykłady, gdzie na styku najbardziej prestiżowych obiektów w dzielnicach nie tylko istotnych dla danego miasta, lecz o światowym znaczeniu pojawia się ta najprostsza forma handlu – targowiska.

Cytowania

  • 1

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Opublikowano w:
KULTURA POPULARNA nr 4, strony 44 - 49,
ISSN: 1644-8340
Język:
polski
Rok wydania:
2013
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.5604/16448340.1055450
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 150 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi