Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw rodzinnych z perspektywy przedsiębiorczości miedzynarodowej
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie internacjonalizacji polskich firm rodzinnych z perspektywy teorii przedsiębiorczości międzynarodowej. Artykuł ma charakter teoretyczno-empiryczny.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 291 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
nr XV,
strony 243 - 252,
ISSN: 1733-2486 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Daszkiewicz N.: Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw rodzinnych z perspektywy przedsiębiorczości miedzynarodowej// Przedsiębiorczość i Zarządzanie. -Vol. XV., nr. 7,cz. I (2014), s.243-252
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 127 razy