Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw rodzinnych z perspektywy przedsiębiorczości miedzynarodowej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw rodzinnych z perspektywy przedsiębiorczości miedzynarodowej

Abstrakt

Celem artykułu jest przedstawienie internacjonalizacji polskich firm rodzinnych z perspektywy teorii przedsiębiorczości międzynarodowej. Artykuł ma charakter teoretyczno-empiryczny.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie nr XV, strony 243 - 252,
ISSN: 1733-2486
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Daszkiewicz N.: Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw rodzinnych z perspektywy przedsiębiorczości miedzynarodowej// Przedsiębiorczość i Zarządzanie. -Vol. XV., nr. 7,cz. I (2014), s.243-252
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 127 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi