Jakość usług hotelarskich z punktu widzenia klienta na przykładzie hoteli Grupy Hotelowej Orbis - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Jakość usług hotelarskich z punktu widzenia klienta na przykładzie hoteli Grupy Hotelowej Orbis

Abstrakt

W artykule skoncentrowano się na przedstawieniu zagadnienia jakości usług hotelarskich oraz tego jak jest ona odbierana przez konsumentów tych usług – gości hotelowych. Zaprezentowano wyniki autorskiego badania poświęconego ocenie jakości usług hotelarskich. Badanie przeprowadzono w wybranych hotelach trzygwiazdkowych Grupy Hotelowej Orbis. Narzędziem wykorzystanym w badaniu był kwestionariusz SERVQUAL. W prezentacji wyników badania dokonano analizy wskaźników MSS- miary doskonałości usługi oraz MSA – miary przydatności usługi.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
W : Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce strony 29 - 39
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Jakość usług hotelarskich z punktu widzenia klienta na przykładzie hoteli Grupy Hotelowej Orbis// W : Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce/ ed. Elżbieta Skrzypek Lublin: Katedra Zarządzania Jakością i WIedzą, Wydział Ekonomiczny, UMCS w Lublinie, 2014, s.29-39
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 207 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi