Abstrakt
W artykule skoncentrowano się na przedstawieniu zagadnienia jakości usług hotelarskich oraz tego jak jest ona odbierana przez konsumentów tych usług – gości hotelowych. Zaprezentowano wyniki autorskiego badania poświęconego ocenie jakości usług hotelarskich. Badanie przeprowadzono w wybranych hotelach trzygwiazdkowych Grupy Hotelowej Orbis. Narzędziem wykorzystanym w badaniu był kwestionariusz SERVQUAL. W prezentacji wyników badania dokonano analizy wskaźników MSS- miary doskonałości usługi oraz MSA – miary przydatności usługi.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce strony 29 - 39
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Jakość usług hotelarskich z punktu widzenia klienta na przykładzie hoteli Grupy Hotelowej Orbis// W : Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce/ ed. Elżbieta Skrzypek Lublin: Katedra Zarządzania Jakością i WIedzą, Wydział Ekonomiczny, UMCS w Lublinie, 2014, s.29-39
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 207 razy