Kluczowe determinanty łańcucha wartości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Kluczowe determinanty łańcucha wartości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych

Abstrakt

Celem niniejszego artykułu jest identyfikacja składowych tworzących łańcuch usług turystycznych wraz z analizą hierarchii ważności dla poszczególnych grup turystów.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zarządzanie i Finanse nr 11, strony 413 - 424,
ISSN: 2084-5189
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Zawadzka L., Zieliński G.: Kluczowe determinanty łańcucha wartości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych// Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. -Vol. 11., nr. 4, cz. 2 (2013), s.413-424
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 176 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi