Abstrakt
Celem niniejszego artykułu jest identyfikacja składowych tworzących łańcuch usług turystycznych wraz z analizą hierarchii ważności dla poszczególnych grup turystów.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zarządzanie i Finanse
nr 11,
strony 413 - 424,
ISSN: 2084-5189 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Zawadzka L., Zieliński G.: Kluczowe determinanty łańcucha wartości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych// Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. -Vol. 11., nr. 4, cz. 2 (2013), s.413-424
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 176 razy