Kopalnia pomysłów - wzorce dla projektowania gier komputerowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Kopalnia pomysłów - wzorce dla projektowania gier komputerowych

Abstrakt

Referat omawia ideę wzorców dla projektowania gier komputerowych. Przedstawiona jest w nim geneza ich powstania, omówienie ich typowych elementów i konkretny przykład takiego wzorca. Podane są sposoby na tworzenie nowych wzorców, wdrażanie ich na etapie projektowania i zarządzanie nimi, a także plusy i minusy stosowania takiego podejścia do tworzenia gier komputerowych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
VI Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych IGK-6'2009, Siedlce 20-22 marca 2009
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Rudnicki P., Rudnicki R.: Kopalnia pomysłów - wzorce dla projektowania gier komputerowych// VI Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych IGK-6'2009, Siedlce 20-22 marca 2009/ ed. Koło Naukowe Informatyków GENBiT. Siedlce: Akademia Podlaska w Siedlcach, 2009,
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 173 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi