Abstrakt
W niniejszym rozdziale zaprezentowano podstawowe aspekty jakości usług turystycznych. Autorzy zdefiniowali kluczowe obszary tego typu usług oraz na podstawie przeprowadzonych badań zaprezentowali kluczowe czynniki wpływające na postrzeganie jakości usług turystycznych przez klientów. Wszelkie analizy zawarte w niniejszym rozdziale wiążą się z identyfikacją kryteriów jakości usługi turystycznej z uwzględnieniem specyfiki regionalnej.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Wielowymiarowe aspekty doskonalenia jakości usług turystycznych strony 23 - 44
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G., Stoma M.: Kryteria jakości usług turystycznych z uwzględnieiem specyfiki regionalnej// Wielowymiarowe aspekty doskonalenia jakości usług turystycznych/ ed. Grzegorz Zieliński, Małgorzata Szymańska-Brałkowska Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013, s.23-44
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 110 razy