Abstrakt
Niniejszy rozdział ma na celu zaprezentowanie możliwych do realizacji form i kierunków doskonalenia usług turystycznych z wykorzystaniem kluczowych założeń koncepcji Kompleksowego Zarządzania Jakością (TQM) oraz wskazaniem kluczowej roli kierownictwa placówek turystycznych, w inicjowaniu doskonalenia jakości oferowanych usług. Uszczegółowieniu podstawowych kierunków doskonalenia jakości posłużyły kluczowe kryteria TQM, w odniesieniu do poszczególnych zdarzeń występujących w usługach turystycznych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Tytuł wydania:
- The modern modelling conceptions of business systems: practice and theory strony 130 - 145
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G.: Principles of TQM in tourist service's continuous improvement // The modern modelling conceptions of business systems: practice and theory/ ed. eds. Ludmiła Zawadzka [et al.]. : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2009, s.130-145
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 91 razy