Marketing relacji w nowoczesnym przedsiębiorstwie. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Marketing relacji w nowoczesnym przedsiębiorstwie.

Abstrakt

Prezentowana jest koncepcja marketingu relacji i sposób jej implikacji w polskiej firmie usługowej PBP ''Orbis''. W pierwszej części przedstawiana jest istota marketingu relacji (sposób definiowania tego pojęcia, specyfika koncepcji, proces kształtowania lojalnego klienta). W drugiej części ukazano tworzenie relacji z klientem instytucjonalnym w PBP ''Orbis''. Trzecia część dotyczy kształtowania wcześniej nawiązanych relacji z klientem, nawiązuje więc do budowania relacji wyższego stopnia. Artykuł kończy się podsumowaniem.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język:
polski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Marketing relacji w nowoczesnym przedsiębiorstwie.// . -., (2003), s.0-0
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 156 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi