Abstrakt
Technologies offer plenty of possibilities to prepare individual remote online tasks for students. This gives a lot of space to search for ways to overcome the challenges, one of them being grading a high volume of student--generated content. The paper surveys the author’s experience with various forms of student e-activities and various forms of grading.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 15 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej
wydanie 1(7),
strony 37 - 42,
ISSN: - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Opaliński A.: Marking large amounts of student assignments // EduAkcja. Magazyn edukacji elektronicznej. -., iss. 1(7) (2014), s.37-42
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 97 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
A comparative analysis of methods and tools for low impact development (LID) site selection
- K. Gulshad,
- M. Szydłowski,
- A. Yaseen
- + 1 autorów
2024