Abstrakt
W artykule przedstawiono charakterystykę dostępnych rozwiązań i platform gier miejskich oraz dokonano ich porównania. Przedstawiono koncepcję definiowania funkcjonalności modułu gier miejskich stanowiącego rozszerzenie przewodnika eGIT. Opisano architekturę komponentową elektonicznego, bezprzewodowego, multimedialnego przewodnika eGIT wraz z modułem gier miejskich. Przedstawiono proces integracji modułu z aplikacją bazową eGIT, który dzięki zastosowanej architekturze zorientowanej na usługi (SOA) jest względnie łatwy.
Autorzy (4)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne
strony 203 - 210,
ISSN: 1732-1166 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Brzeski A., Blokus A., Dziubich K., Dziubich T.: Moduł gier miejskich dla elektronicznego przewodnika multimedialnego EGIT// Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -., nr. nr 10 (2011), s.203-210
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 97 razy