Abstrakt
The article presents the issue of organization of railway traffic within the station, taking into account energy recuperation. We identified a number of factors which affect the energy efficiency of recuperation, including the issue of transfer of energy technology between a few vehicles. We presented some aspects of the decision problem of graphic train timetable construction with regard to recuperation. As an indicator of quality solution assessment we proposed vector objective function consists of three sub-objective function.
Cytowania
-
1 6
CrossRef
-
0
Web of Science
-
1 5
Scopus
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- materiały konferencyjne indeksowane w Web of Science
- Opublikowano w:
-
Communications in Computer and Information Science
strony 199 - 210,
ISSN: 1865-0929 - Tytuł wydania:
- Challenge of Transport Telematics strony 199 - 210
- ISSN:
- 1865-0929
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Jacyna M., Gołębiowski P., Urbaniak M..: Multi-Option Model of Railway Traffic Organization Including the Energy Recuperation, W: Challenge of Transport Telematics, 2016, Springer International Publishing,.
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1007/978-3-319-49646-7_17
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 142 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Optimization of Train Energy Cooperation Using Scheduled Service Time Reserve
- M. Urbaniak,
- E. Kardas-Cinal
Optimization of using recuperative braking energy on a double-track railway line
- M. Urbaniak,
- E. Kardas-Cinal