Abstrakt
Nawierzchnie w portach i terminalach kontenerowych poddawane są znacznie większym obciążeniom jednostkowym niż na drogach, ale sumaryczna liczba obciążeń jest dużo mniejsza. Obecnie stosuje się nawierzchnie asfaltowe, z kostki betonowej, z płyt betonowych monolitycznych i z prefabrykatów betonowych, na podbudowach zasadniczych z betonu, chudego betonu i kruszywa związanego lub niezwiązanego cementem oraz na podbudowach pomocniczych z kruszywa naturalnego lub stabilizowanego.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Drogownictwo
nr R. 61,
strony 92 - 97,
ISSN: 0012-6357 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Judycki J.: Nawierzchnie w portach morskich i terminalach kontenerowych// Drogownictwo. -Vol. R. 61., nr. nr 3 (2006), s.92-97
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 221 razy