Abstrakt
Przedstawiono charakterystykę badań dynamicznych pali (DLT) w odniesieniu do wielkośrednicowych pali wierconych. Na przykładzie badań przeprowadzonych na kilku obiektach mostowych w Polsce omówiono zależność między wynikami próbnych obciążeń statycznych (SLT) oraz wynikami badań dynamicznych.
Autorzy (4)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 16 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (2002 Polski Związek Inżynierów i Techników Budownictwa)
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Inżynieria i Budownictwo
nr 58,
strony 678 - 682,
ISSN: 0021-0315 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Tejchman A., Gwizdała K., Brzozowski T., Blockus M.: Określanie nośności pali wierconych na podstawie badań dynamicznych// Inżynieria i Budownictwo. -Vol. 58., nr. 12 (2002), s.678-682
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 98 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Dynamiczne badania nośności pali wierconych.
- A. Tejchman,
- K. Gwizdała,
- T. Brzozowski
- + 2 autorów
2003