Abstrakt
Przemiany społeczno-gospodarcze na przełomie XX I XXI wieku, szczególniekontekst uwarunkowań gospodarki opartej na wiedzy, zmuszają do przedefinio-wania czynników i metod służących budowaniu przewagi konkurencyjnej przed-siębiorstw. Znaczenie zarządzania informacją i zarządzania wiedzą wzrosłozwłaszcza w ostatnich latach. W obliczu narastającej konkurencji przedsię-biorstwa sektora MSP muszą już teraz podjąć niezbędne kroki, aby przetrwać na rynku i móc się rozwijać.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Zarządzanie wiedzą. Wybrane problemy. strony 7 - 17
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Grzesiak M.: Perspektywy zarządzania wiedzą w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach.// Zarządzanie wiedzą. Wybrane problemy./ : , 2003, s.7-17
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 89 razy