Abstrakt
Transport wodny jako najtańszy, najbezpieczniejszy i najmniej uciążliwy dla środowiska naturalnego. Rewitalizacja istniejącej i nowobudowanej infrastruktury przeładunkowo-logistycznej śródlądowych portów handlowych dzięki przywróceniu regularnej żeglugi towarowej. Transport wodny jako najbardziej ekologiczny rodzaj transportu. Charakterystyka Delty Wisły, koncepcja rozwoju drogi wodnej na odcinku Gdańsk - Elbląg. Bariery utrudniające rozwój transportu wodnego i argumentacja przemawiająca za aktywizacją dróg wodnych na tym obszarze. Dolna Wisła jako ważny odcinek żeglugi śródlądowej, międzynarodowych dróg wodnych E 40 I E 70.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (2013 Inżynieria Morska i Geotechnika [Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska])
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Inżynieria Morska i Geotechnika
strony 51 - 63,
ISSN: 0867-4299 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Jerzyło P., Bolt A.: Połączenie śródlądowe Gdańsk - Elbląg// Inżynieria Morska i Geotechnika. -., nr. nr 1 (2013), s.51-63
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 266 razy