Abstrakt
Tekst omawia reklamę jako jedno z podstawowych zjawisk wyznaczających charakter ponowoczesności, w której człowiek przestaje być racjonalnym samoświadomym podmiotem ale staje się kierującą bardziej emocjami niż rozumem niezsyntetyzowaną wielością egologicznych porządków. W tym kontekście omówione sa podstawowe zagadnienia antropologii i semiotyki reklamy.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2005
- Opis bibliograficzny:
- Lisak A.: Ponowoczesność i reklama : podstawowe problemy filozofii reklamy // / : , 2005,
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 128 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Medyczne serwisy internetowe w promocji wysokiego zaufania.
- W. Suchodolski,
- A. Adamczyk,
- J. Adamczyk
2003