Problemy ankietyzacji przeprowadzanej wśród studentów i ich wpływ na jakość kształcenia na Politechnice Gdańskiej
Abstrakt
Badania ankietowe przeprowadzane wśród studentów, stanowiących najliczniejszą grupę beneficjentów systemu szkolnictwa wyższego, są istotnym elementem podnoszenia jakości kształcenia na każdej uczelni. Funkcjonujący na Politechnice Gdańskiej system badań ankietowych uwzględnia dwa rodzaje ankiet wypełnianych przez studentów: ankietę oceny nauczyciela akademickiego, ankietę oceny modułu/przedmiotu. Zebrane i opracowane wyniki prowadzonych badań ankietowych, będące zarazem - w przypadku pierwszej ankiety - jednym z elementów systemu oceny pracy nauczycieli akademickich uczelni, stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia poprzez doskonalenie programów kształcenia. Niemniej jednak monitorowanie procesu dydaktycznego i jego ewaluacja w oparciu o wymienione wyżej badania ankietowe napotyka na szereg różnorodnych problemów. W publikacji omówione zostały wybrane spośród tych problemów.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Dzień Jakości PG
strony 25 - 30,
ISSN: 2353-8732 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 224 razy