Abstrakt
Artykuł ten ma za cel przedstawić techniki dynamicznego tworzenia i renderowania planet. Opisuje on sposoby, dzięki którym można z dowolnym stopniem dokładności przedstawiać powierzchnię planety w czasie rzeczywistym, używając do tego celu takich technik, jak megateksturing, dynamiczny poziom dokładności i inne.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- VI Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych IGK-6'2009, Siedlce 20-22 marca 2009
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Gasiński K.: Rendering planet w czasie rzeczywistym// VI Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych IGK-6'2009, Siedlce 20-22 marca 2009/ ed. Koło Naukowe Informatyków GENBiT. Siedlce: Akademia Podlaska w Siedlcach, 2009,
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 84 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Digital mono-pulse method in cylindrical antena.
- W. Leśniak,
- J. Marszal,
- R. Salamon
- + 2 autorów
2006