Abstrakt
Umiejętność słuchania to niezbędna kompetencja doradcy zawodowego, gdyż zapewnia obiektywność oceny predyspozycji klienta, daje szansę pełnego zrozumienia jego potrzeb i przekonań oraz jest podstawą budowania atmosfery otwartości i zaufania w czasie spotkania doradczego. Artykuł prezentuje możliwości zastosowania głównych technik aktywnego słuchania w praktyce doradcy zawodowego, odwołując się do różnych koncepcji relacji klient - doradca i idei z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Komunikacja w doradztwie zawodowym strony 188 - 199
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Krawczyk-Bryłka B.: Rola aktywnego słuchania w doradztwie zawodowym// Komunikacja w doradztwie zawodowym/ ed. pod red. naukową Daniela Kukli. Radom: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, 2008, s.188-199
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 507 razy