Abstrakt
Rozdział traktuje o specyficznej roli mediów w realizacj programów społecznej odpowiedzialności firm, pokazując, że z punktu widzenia powodzenia tych programów, ich specyfiki, niektóre z nich nie powinny upubliczniać swoich działań, nie korzystac z mediów jako środka docierania do szerokiej rzesy odbiorców.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce : praca zbiorowa strony 225 - 231
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Hope E.: Rola mediów w programach społecznej odpowiedzialności firm// Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce : praca zbiorowa/ ed. pod redakcją Henryka Przybylskiego. Katowice: Wydaw. Akademii Ekonomicznej im Karola Adamieckiego, 2006, s.225-231
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 120 razy