Abstract
Rozdział traktuje o specyficznej roli mediów w realizacj programów społecznej odpowiedzialności firm, pokazując, że z punktu widzenia powodzenia tych programów, ich specyfiki, niektóre z nich nie powinny upubliczniać swoich działań, nie korzystac z mediów jako środka docierania do szerokiej rzesy odbiorców.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce : praca zbiorowa strony 225 - 231
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Hope E.: Rola mediów w programach społecznej odpowiedzialności firm// Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce : praca zbiorowa/ ed. pod redakcją Henryka Przybylskiego. Katowice: Wydaw. Akademii Ekonomicznej im Karola Adamieckiego, 2006, s.225-231
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 120 times