Abstrakt
The paper compares the advantages and disadvantages of a variety of Graphics Application Programming Interfaces (APIs) from the perspective of obtaining stereoscopy in applications written for a CAVE virtual reality environment. A number of problems have been diagnosed and an attempt has been made to solve them using OpenGL, DirectX 11 and 12, Vulkan, as well as the Unity Engine which can internally use DirectX, OpenGL and Vulkan, but has problems and limitations of its own.
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
1
Scopus
Autorzy (5)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 325 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Opublikowano w:
-
Annals of Computer Science and Information Systems
nr 15,
strony 893 - 896,
ISSN: 2300-5963 - Tytuł wydania:
- Proceedings of the 2018 Federated Conference on Computer Science and Information Systems strony 893 - 896
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2018
- Opis bibliograficzny:
- Redlarski J., Trzosowski R., Kowalski M., Kowalski B., Lebiedź J.: Stereoscopy in Graphics APIs for CAVE Applications// Proceedings of the 2018 Federated Conference on Computer Science and Information Systems/ : , 2018, s.893-896
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15439/2018f223
- Źródła finansowania:
-
- Działalność statutowa/subwencja
- dotacje podmiotowe na finansowanie utrzymania specjalnego urządzenia badawczego pn. "Stanowisko badawcze Laboratorium Zanurzonej Wizualizacji Przestrzennej - zamknięta jaskinia rzeczywistości wirtualnej ze sferycznym symulatorem chodu"
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 197 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Overcoming Phobias: Harnessing the Power of Immersive Virtual Reality Therapy
- A. Popławska,
- J. Lebiedź,
- P. Bąbel
2024