Abstrakt
W pracy omówiono koncepcję oraz podstawowe założenia funkcjonalne Systemu Monitorowania i Nadzoru Ruchu Kolejowego pod nazwą InnoRAIL, który pozwoli na zniwelowanie bariery technologicznej w dostępie pasażerów do informacji o aktualnych położeniach i opóźnieniach pociągów. Kluczowym zadaniem systemu będzie dystrybucja informacji pochodzących z systemów SEPE oraz SITKol do podróżnych i załóg pociągów, za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucyjnych. W pracy przedstawiono m.in.: architekturę rozważanego systemu, jego podstawowe funkcje oraz sposób przepływu danych za pośrednictwem dedykowanych kanałów komunikacyjnych do odbiorców systemu. Omówiono również podsystemy tworzące system InnoRAIL, które będą realizować funkcje bazowe systemu.
Autorzy (5)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Problemy Kolejnictwa
strony 125 - 132,
ISSN: 0552-2145 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Gajewski S., Gajewska M., Sokół M., Katulski R., Pawłowski A.: System Monitorowania i Nadzoru Ruchu Kolejowego// Problemy Kolejnictwa. -., nr. z. 152 (2011), s.125-132
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 119 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Zdalne modelowanie i walidacja projektów hybrydowych instalacji fotowoltaicznych wspomaganych ogniwami paliwowymi
- W. Grzesiak,
- P. Maćków,
- T. Maj
- + 2 autorów