Abstrakt
Głównym celem artykułu jest identyfikacja kluczowych czynników determinujących terytorialny zakres internacjonalizacji przedsiębiorstw. W artykule przedstawiono cząstkowe wyniki badań przeprowadzonych na próbie 355 zinternacjonalizowanych przedsiębiorstw. Artykuł powstał w ramach projektu badawczego pt. "Zachowania polskich przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji w świetle szkoły przedsiębiorczości międzynarodowej" - OPUS4 NCN (DEC2012/07/B/HS4/00701
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 18 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego
nr 30,
strony 21 - 29,
ISSN: 2080-1653 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Daszkiewicz N.: Terytorialny zakres internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw: wyniki ankietyzacji// Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego. -Vol. 30., nr. 1 (2016), s.21-29
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 104 razy