Terytorialny zakres internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw: wyniki ankietyzacji - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Terytorialny zakres internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw: wyniki ankietyzacji

Abstrakt

Głównym celem artykułu jest identyfikacja kluczowych czynników determinujących terytorialny zakres internacjonalizacji przedsiębiorstw. W artykule przedstawiono cząstkowe wyniki badań przeprowadzonych na próbie 355 zinternacjonalizowanych przedsiębiorstw. Artykuł powstał w ramach projektu badawczego pt. "Zachowania polskich przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji w świetle szkoły przedsiębiorczości międzynarodowej" - OPUS4 NCN (DEC2012/07/B/HS4/00701

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego nr 30, strony 21 - 29,
ISSN: 2080-1653
Język:
polski
Rok wydania:
2016
Opis bibliograficzny:
Daszkiewicz N.: Terytorialny zakres internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw: wyniki ankietyzacji// Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego. -Vol. 30., nr. 1 (2016), s.21-29
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 104 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi