Tradycyjne kanały dystrybucji artykułów konsumpcyjnych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Tradycyjne kanały dystrybucji artykułów konsumpcyjnych

Abstrakt

Artykuł dotyczy rodzajów kanałów dystrybucji na rynku dóbr konsumpcyjnych. W pracy przedstawione zostały definicje oraz nazwy kanałów dystrybucji. Typy kanałów rynku zostały wyróżnione na podstawie różnych kryteriów klasyfikacji. Ze względu na zmiany zachodzące w łańcuchach dostaw, szczególną uwagę poświecono kanałom bezpośrednim i pośrednim.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język:
polski
Rok wydania:
2004
Opis bibliograficzny:
Miłoszewska-Podrażka E.: Tradycyjne kanały dystrybucji artykułów konsumpcyjnych// / : , 2004, s.0-0
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 443 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi