Abstrakt
Autor podejmuje próbę określenia warunków wstępnych, niezbędnych do opracowania strategii zarządzania wiedzą w szkole wyższej, której ważnymi zadaniami jest kreowanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie wiedzy. Definiuje i opisuje zasoby wiedzy uczelni oraz dwuwymiarową macierz kompetencji, której dokładne przeanalizowanie jest, zadaniem autora, warunkiem koniecznym przygotowania strategii zarządzania wiedza w szkole wyższej. W konkluzji podkreślono konieczność zharmonizowania strategii zarządzania wiedzą z misją i strategią uczelni.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Leja K.: Warunki wastępne opracowania strategii zarządzania wiedzą w szkole wyższej.// Nauka i Szkolnictwo Wyższe**2004 nr 1/23/ Szkolnictwo wyższe w społeczeństwie wiedzy, s. 48-60, 3 rys. 2 tab.. -., (2004),
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 82 razy